HIT // Pročitajte Adilovu ispovest!

Image

FOTO : MEDIJA1.RS

Pevač Adil Maksutović nastupio je na “Pink music festivalu” sa pesmom “Prosjak i kralj” i osvojio je nagradu sponzora.

Na svom Facebook profilu napisao je poruku i zahvali se svima koji su glasali za njega. Poruku prenosimo u potpunosti.

“DRAGI MOJI,
BESKRAJNO VAM HVALA NA PODRSCI I LEPIM RECIMA… VI STE RAZLOG ZBOG KOJEG NISAM POSUSTAO KADA MI JE BILO NAJTEZE… A SVI ZNATE KROZ STA SAM PROSAO OD DECEMBRA 2013.GOD… DA TAJ TABLOIDNI LINC JOS UVEK TRAJE UVERILI STE SE SINOC… ALI NE BIH DA KOMENTARISEM… NISTA NOVO KAD SAM JA U PITANJU…
POSEBNO SE ZAHVALJUJEM SVIM LJUDIMA KOJI SU IZDVOJILI NOVAC ZA SMS GLASOVE… U OVA NAJCRNJA VREMENA SVAKI DINAR ZNACI I SIGURAN SAM DA SU SE MNOGI KOJI ME VOLE DVOUMILI DA LI DA POSALJU MENI GLAS ILI DA ODVOJE TAJ NOVAC SVOJOJ DECI SUTRA ZA UŽINU…
ZELEO BIH DA SE ZAHVALIM GLAVNIM I ODGOVORNIM UREDNICIMA TELEVIZIJE PINK STO SU NE OBAZIRUCI SE NA TABLOIDNE NASLOVE, 5 MESECI EMITOVALI MOJE PESME I EMISIJE NA PINKOVIM KANALIMA I STO SU MI ISKLJUCIVO ZBOG KVALITETA MOJE MUZICKE NUMERE DOZVOLILI DA BUDEM JEDAN OD UCESNIKA FESTIVALA… POHVALIO BIH I SVE LJUDE U ORGANIZACIJI JER SE ZBOG NJIHOVE LJUBAZNOSTI NI U JEDNOM MOMENTU NISAM OSECAO KAO “PROSJAK” VEC KAO RAVNOPRAVNI UCESNIK.
VELIKO HVALA SPONZORIMA FESTIVALA NA NAGRADI “ZLATNI MIKROFON” KOJU SAM DOBIO. OVO JE JOS JEDNO PRIZNANJE DA JE ONO CIME SE BAVIM I OD CEGA ZIVIM VALJANO I DA JOS UVEK IMA LJUDI KOJI OBJEKTIVNO OCENJUJU KVALITET MELODIJE, TEKSTA, ARANZMANA I INTERPRETACIJE IZVODJACA…
SA TIM U VEZI ZELIM DA SE ZAHVALIM GENIJALNOM BANETU OPACICU KOJI JE KOMPONOVAO PESMU “PROSJAK I KRALJ” I NAPISAO OVAJ NAJEMOTIVNIJI TEKST U MOJOJ DOSADASNJOJ KARIJERI, KAO I MAESTRU OGIJU RADIVOJEVICU NA FANTASTICNOM ARANZMANU.
MORAM DA NAPOMENEM DA ME JE IZUZETNO OBRADOVALO GLASANJE NOVINARA SALETA JOVANOVICA, ALI NE ZATO STO MI JE DAO MAKSIMALNI BROJ BODOVA, VEC ZBOG PROPRATNOG KOMENTARA… SALE… JA SAM VEC ZAUZEO MESTO PROSJAKA I KRALJA, ALI TI SI OZBILJAN CAR… NISAM OCEKIVAO DA IMAS TOLIKO SLUHA…
JOS JEDNOM HVALA SVIMA NA PODRSCI I SVE CESTITKE OSTALIM POBEDNICIMA!
ADIL MAKSUTOVIC”

 

Redakcija BOOMERANG portala

Klikni OVDE i zaprati nas na face-u! Budi uvek u toku!

Posted on May 2, 2014, in SHOWBIZZ and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 7,342 other followers